Noc s Andersenem

11.02.2014 15:52

Občas se stává, že vám myšlenky jdou - stejně jako v tunelu - jen jedním směrem. Mně se to přihodilo nedávno, když jsem přemýšlela o letošní Noci s Andersenem. Věděla jsem, že tentokrát nebudu mít k dispozici paní učitelku Pidrovou a její učebnu a uložit všechny medvídky do té naší se mi nedařilo ani virtuálně :-). Nakonec, ač nerada, jsem po dohodě s vámi rodiči letošní nocování v naší  třídě zrušila a místo toho nabídla medvídkům Den s Andersenem. Když jsem však viděla jejich zklamání, nedalo mi to, a lámala jsem si hlavu dál. A pořád ten tunel... Až jsem jednou zase při jakési debatě na toto téma zaslechla odkudsi ze třídy: "...a čtvrťáci loni spali v Lukinu..." Výhybka v hlavě se přehodila a myšlenky se rozjely po správné koleji :-).

Takže - odvolávám, co jsem odvolala a slibuji, co jsem slíbila:
Noc s Andersenem i letos bude i pro medvídky.

V naší třídě budeme číst, poslouchat, plnit úkoly, řešit kvízy a křížovky....a vyspíme se  v klubovně, tam se určitě vejdeme. Abych na tu svou smečku přece jen nebyla sama, přislíbila mi pomoc paní vychovatelka Zdráhalová.

Takže, milí medvídci - chystejte si spacáky, ale taky preventivně užívejte protizlobidlovou medicínku. Však dobře víte, na čem jsme se ve škole domluvili: vejdete se všichni, je to však akce nepovinná a tak trochu za odměnu, takže raubíře a neposluchy s sebou neberu. Nejen kvůli nebezpečí úrazu, ale i proto, aby si to ti hodní opravdu hezky užili.

Máte to ve svých tlapkách :-).